4 november 2020

COVID-19: Onze diensten blijven toegankelijk (via tel. of mail)

  1. Hoe ons contacteren?

 

  • Via ons call-center (02/5520331), open van maandag tot donderdag van 8u tot 16u en op vrijdag van 8u tot 12u.
  • Per e-mail:

Jouw werkloosheidsdienst is deze van de gemeente waar je woont, dus:

OPGELET: Vermeld bij elke communicatie met onze diensten:

  • NAAM en VOORNAAM:
  • Postadres en e-mail
  • Rijksregisternummer
  • Telefoonnummer (zodat wij je kunnen contacteren indien nodig)

 

OPGELET: Indien nodig (als jouw dossier noch telefonisch noch per e-mail kan worden behandeld) stellen onze diensten een afspraak voor.

Deze nieuwe maatregelen betreffen al onze werkloosheidsdiensten, met inbegrip van deze voor de artiesten (P700) en de leden buiten Brussel (P690). Onze diensten nemen contact op met de leden die reeds een afspraak hadden gemaakt voor 1 november.

 

  1. Hoe documenten overhandigen?

Je kan je documenten overhandigen in de brievenbus van je gewoonlijke werkloosheidsdienst.

De verschillende werkloosheidsdiensten van ABVV-Brussel zijn te raadplegen via de volgende link.

 

Nuttige info

  • Vragen over je werkloosheidsdossier? Maak gebruik van My ABVV
  • Vragen over tijdelijke werkloosheid? Raadpleeg de volgende link.
  • Jouw ABVV-centrale in Brussel
 

Centrale

 

 

Telefoon

 

 

Contact

 

 

BBTK

 

 

02/5197211

 

 

admin.brussel@bbtk-abvv.be

 

 

Algemene centrale

 

 

02/5197978

02/5125646

 

 

Juridische dienst: jdsj.bxl@accg.be

Dienst aan de leden: fdsf.bxl@accg.be

 

 

Horval

 

 

02/5129502

02/5126361

 

 

horval@fgtb-abvv.be

 

 

Metaal

 

 

02/5437511

 

 

info@mwb-fgtb.be

 

 

BTB (transport)

 

 

02/5520353

 

 

ubt.bruxelles@ubt-fgtb.be

 

 

ACOD

 

 

02/2261311

 

 

brussel@acod.be