
COVID-19: Onze diensten blijven toegankelijk (via tel. of mail)
- Hoe ons contacteren?
- Via ons call-center (02/5520331), open van maandag tot donderdag van 8u tot 16u en op vrijdag van 8u tot 12u.
- Per e-mail:
Jouw werkloosheidsdienst is deze van de gemeente waar je woont, dus:
OPGELET: Vermeld bij elke communicatie met onze diensten:
- NAAM en VOORNAAM:
- Postadres en e-mail
- Rijksregisternummer
- Telefoonnummer (zodat wij je kunnen contacteren indien nodig)
OPGELET: Indien nodig (als jouw dossier noch telefonisch noch per e-mail kan worden behandeld) stellen onze diensten een afspraak voor.
Deze nieuwe maatregelen betreffen al onze werkloosheidsdiensten, met inbegrip van deze voor de artiesten (P700) en de leden buiten Brussel (P690). Onze diensten nemen contact op met de leden die reeds een afspraak hadden gemaakt voor 1 november.
- Hoe documenten overhandigen?
Je kan je documenten overhandigen in de brievenbus van je gewoonlijke werkloosheidsdienst.
De verschillende werkloosheidsdiensten van ABVV-Brussel zijn te raadplegen via de volgende link.
- Betreffende je dopkaart, maak gebruik van de elektronische werkloosheidskaart.
Nuttige info
- Vragen over je werkloosheidsdossier? Maak gebruik van My ABVV
- Vragen over tijdelijke werkloosheid? Raadpleeg de volgende link.
- Jouw ABVV-centrale in Brussel
Centrale
|
Telefoon
|
Contact
|
BBTK
|
02/5197211
|
|
Algemene centrale
|
02/5197978 02/5125646
|
Juridische dienst: jdsj.bxl@accg.be Dienst aan de leden: fdsf.bxl@accg.be
|
Horval
|
02/5129502 02/5126361
|
|
Metaal
|
02/5437511
|
|
BTB (transport)
|
02/5520353
|
|
ACOD
|
02/2261311
|
|